Followers

Saturday, April 18, 2009

~.:biLe KiTe SyG....,aTy KaTe....:.~

Bile kite SYG org tu, Kite trime je ape yg org tu kate, Tp bile dye skitkan aty kite? ATY kate xpe, manusie xde yg perfect..
Bile kite SYG org tu, Kite tggu dye lame pon xpe, Tp ble dye tggu kite? dye marah.. ATY kate, ala,adatlah ade yg mnggu & dtggu..
Bile kite SYG org tu, Kite xtido pon xpe lyn dye ngah bosan, Tp bile kite bosan, ade dye lyn kite? ATY kate xpe, dye bz kot..
Bile kite SYG org tu, Kite gado ngn dye, kite diam je.. Tp dye?? heboh 1 dunie.. ATY kate,xpe,dye tension tu..
Bile kite SYG org tu, Kite call nk ckp ngn dye, Tp dye gayut ngn org laen, ATY kate xpe,dye de hal nk ckp ngn kwn dye tu..
Bile kite SYG org tu, Kite bercerite ngn dye, rsenye citer ngn tggul lg bgos, Tp bile dye bercerite ngn kite, Kite dgr,spatah2 kite igt.. ATY kate xpe,syg la katekan..
Bile kite SYG org tu, Kite & dye lapar,kite bg sume roti kite kt dye.. ATY kate xpe,ala,jgelah aty dye,cian dye..
Bile kite SYG org tu, Kite sggup bg dye rest bile dye letih, Tp bile kite letih, dye suruh gk kite lyn dye bile dye bosan,adil ke?? ATY kate xpela, ala bkn selalu pon..
Bile kite SYG org tu, Kite jd cm org giler bile dgr dye sakit, Tp bile kite sakit, dye siap kuar ngn kwn2 meraikan ary kesakitan kite.. ATY kate, xpela, xkn dye nk berkepit ngn kite 24jam...
Bile kite SYG org tu, Kite xpnh pntigkn diri sndiri, Tp dye?? hipokrit tahap gaban, ATY kate xpe, dye mmg cmtu..kenelah time..
Bile kite SYG org tu, Kite syg nk tgglkn dye.. Tp dye?? xtahu kite berdepan dgn maut, Walaupun kite sakit, dye kate kt kite.. Sakit biase2 jek,jgn nk mengarut.. ATY kate, cmne lah dye bile kite xde,msti dye epy..
Bile kite SYG org tu, Kite xsggup tgok dye derita, Tp dye pnh hrgai diri kite?? ATY kate, tahu x betape kite sygkn dye..
Bile kite SYG org tu, Kite sggup tgglkn dye slame2nye, utk dye bhgie ngn org tersyg.. Tp adkh dye tahu pengorbanan kite?? ATY kate,xpe,asalkn dye bhagia...
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. kalu dah sayang mmg hati nie sanggup utk lakukan segalanya n terima saje apa yg dia katakan, tulah manisnya saat bercinta tapi skrg nie aku tunggu ajelah pilihan keluarga, dah muktamad.

    ReplyDelete
  2. berkorban kerana cinta... bkn seme blh lakukn utk sebab yg baik...
    kesudahannya or kesan nya bkn sme org bleh atasi ahhahaha
    so x yah serius sgt ler...
    kalo dah khawin 2 lain dah citer nyer...
    walaupape pun 2 idup ko...so tepuk dada tnye selere yer aahahahah

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails