Followers

Friday, June 5, 2009

atok...cepat la sembuh....

td br je aku kol mak..n mcm biase la, aku akn tnye mak perkembangan atok cm ne...mak lak cam biase g taw yg atok still cm 2..pas 2 mak g taw, ms sepupu aku jaga atok, atok x tdo lgsung smalam...die asyk pndang atas je...ape maksud 2 sume...???byk tol la petanda yg aku n adik beradik mak dpt yg atok ni da x lame..tp sape la kite nak menentukan hidup seseorang 2 kan???

ape yg aku wat skng ni, hanya mampu doa kan atok cepat sembuh n leh idup cam biase..wpon harapan nak lihat atok cam dlu, mmg tipis..aku slalu doakan die tiap2 aie..n tiap2 masa..aku nak atok sihat cam dlu..pasal pale die yg ade darah beku 2 lak,doktor kate mmg x leh nak wat pape..kalo wat operation pon, harapan atok nak idup 2 tipis sgt2 sbb atok kan da tua..so antibodi org tua ni len sikit ngan org mude...kalo die ok pon, problem yg die akn ade mstilah kat pale die...

x taw la nak wat pe lagi..skng ni, aku hnye mampu berserah,...n doakan atok...sbb AKU SAYANG ATOK....!!! aku nak die happy..sbb mmg impian aku nak wat atok n my mom happy..bg r era wat kan atok happy...sbb slame atok idup, die x pnh rasa sng..idup die pnuh ngan kesusahan...era nak wat atok happy n senang...bg r era tunaikan impian era ni ....skali je....plzzz...atok, cpt la sembuh....Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

3 comments:

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails