Followers

Wednesday, June 17, 2009

boleh x kalau...???




arghhhhh!!!!! MySpaceni r yg aku rs... nak aje aku baling laptop "KESAYANGAN" aku ni...

leh x kalo aku buang je laptop ni...??

gile bengang!!!!

mn x nye, br on, then msuk password, pas 2 trus mati..

gerammmmm gileeeeeerrrrrrrr!!!!

2 psl la aku x update bape aie da laptop ni..

kalo ikutkan byk bnda nak d'update kan..

tp dsbbkan KESENGALAN YG MELAMPAU yang melanda laptop aku ni..


aku rs mcm nak cmpak je laptop ni dr wing aku yg tngkat 3 ni ke bawah..

mesti best kan..


MySpace



tp bile pk kan balik wet ptptn yg aku abeh kan smate2 nak bli laptop...

trus x jd..

da r nak kne gnti lak 2..

pergghhh..

trus rs insaf..

syg gile trus kat laptop ku ini..

hehehe..MySpace









Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

4 comments:

  1. buang lap top... bagi aku aje la

    ReplyDelete
  2. Wakakakaka. Bagus la wet PTPTN tu guna beli laptop. Ada yang guna wet PTPTN tu buat beli enset. :P

    ReplyDelete
  3. to haruan tasek:

    kalo ikut kan mmg la aku nak buang..
    aku blh je bg kat ko..
    tp ko byr balik hrga asal laptop ni..
    ok x??

    ReplyDelete
  4. to grunge:

    cam ade pngalama je ko ni..
    ntah2 ms ko dpt wet ptptn,ko bli nset kan...??
    eleh..
    cam la aku x taw...
    2 da siap snyum2 lagi 2..
    tol la kan??

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails