Followers

Wednesday, June 24, 2009

pErAnGaI pMpUaN yG ComEL??

Kalau lelaki bising pompuan tak mandi pagi
Pompuan rileks saja sikit tak susah hati
Mekap lawa lawa spray minyak wangi
Lelaki tetap datang menghampiri

Jika lelaki bising pompuan tak reti masak
Pompuan rileks saja janji duit banyak
Bawa lelaki pi kedai siam atau kedai mamak
Kerana lelaki, makan free memang tak tolak

Andai lelaki bising pompuan asyik nak tido saja
Pompuan rileks saja macam benda tadak apa apa
Bangun nanti tepon lelaki buat suara manja manja
Marah lelaki terus hilang begitu saja

Kiranya lelaki bising pompuan dok cakap banyak
Pompuan rileks saja buat buat pekak badak
Nanti protes cakap ngan lelaki pun dah tak nak
Mau lelaki datang pujuk merangkak rangkak

Tapi kalau pompuan bising lelaki buat semua benda ni
Lelaki jangan rileks dan jangan buat tak peduli
Nanti pompuan akan mengamuk berhari hari
Mau tercetus perang dunia ketiga nanti
Tapi lelaki jangan la amik hati
Kerana perangai pompuan comei memang sebeginiTekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

6 comments:

  1. Hehehehe. Comel la sangat perangai cenggini. Belum kahwin takpe, dah kahwin, risau jer.

    ReplyDelete
  2. biaq betik prangai pompuan comei mmg begini!
    atau mereka tak sedar diri,
    bila laki tak suka depa carik yg lagi seksi,
    time tu pompuan sure nangis behari-hari

    ReplyDelete
  3. perangai ko macam nie ke era....hu..hu kerap tak mandi le nie..ha..ha

    ReplyDelete
  4. to grunge:
    mmg la lom kawen x pe..
    kalo da kawen pon wat cmni gak,sah2 laki die lari...
    hehehe...

    ReplyDelete
  5. to azman:
    pergggghhh..
    ko bls balik erk pantun aku..
    pas ni leh la kite berdebat k...
    pape pon,
    tol gak kate ko 2..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  6. to haruan tasek:
    ish..
    mn de la..
    2 perangai pmpuan comei...
    aku x comei...
    so, aku x tergolong la dlm kump ni..
    huhu..

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails