Followers

Tuesday, July 7, 2009

20 years???so OLD laa...

warrrggghh...
baru je nak tdo...
dlm kol 11:55..
tbe2 si dia cl..
mule2 die boak cam biase..
pas 2 tbe2 lak die jerit
HAPPY BIRTHDAY..
MySpace


Aku lak leh terkezut..
sbb pnt nye psl smpai lupe lak..
pas 2 die wish n mcm2 la..
x kan la nak g taw kot kat sini kan..




pas 2 dpt byk msj...
antaranye dr my ex n membe2..
ngah nak balas msj 2..
tbe2 lak lagu BLIZ berkumandang..
oo...
aku nye ringtone laa..
MySpace
tgk kat skrin " calling:my mom"
angkat2 je, dgr sore adik aku n sepupu2 yg tdo umah aku dok jerit nyanyi lagu HAPPY IRTHDAY...
MySpace


sumpah, giler sumbang..
MySpace
smpai pecah gegendang telinga...
pas 2 lak adik kesayangan aku lak,daus nyanyi tok aku..
alalala cute nye..
da cm pmpuan lak..maluu..
MySpace

da r birthday die lak aie sabtu ni..

kire 3 beradik la smbut brthday bulan ni..

pas 2 balas la sume msj2..
to all yg wish 2 thanx sesgt..
cam x caye je da 20 tahun da aku ni..
jap je da tua..
x caye lak..
tp x ske lak nmbor 20 tu..
npk tua sgt kot..

hope pas ni aku dmurahkan rezeki n smoga impian aku sume nyer tercapai..


to SOMEONE,thanx sesgt..
aku pon leh lupe..
aku ingat kan die pon lpe gak..
pndai lak die ngelentong aku ek..
cl sj2 konon..




tp sedih coz x dpt nak celebrate ngan mak...


MySpace
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails