Followers

Sunday, July 26, 2009

CuTi....(paRt 1)

PENGUMUMAN:

ASSALAMMUALAIKUM WBK..PERHATIAN KPD SEMUA WARGA UITM SEGAMAT…MULAI HARI INI UITM AKAN BERCUTI SELAMA SEMINGGU…

Aku rs cm ni la kot pengumuman yg dorg wat ms kat kolej n seluruh kwsn uitm segamat..ms 2 aku kat kelas..then tbe2 mbe aku, dpt msj yg g taw kmpus kiteorg pon da kne H1N1..so dpt cuti sminggu..rs musykil la sesgt..then trus tnye lecturer..

Die kate die pon x taw coz xde dgr pape khabar berita pon..die kate kalo cuti nak gnti kls ssh la..sbb sabtu ahad akan ade kls je…giler penat…aku pon arap2 xde la cuti..

Bile abeh je kls, masa kuar je, kecoh giler aku dgr dak2 ni kate CUTI LA WEI…SEMINGGU…MSTI TIKET DA ABEH…yg aku ngn ima lak at that time, confius…confom ke cuti ni??tp ms dlm perjalanan nak balik bilik, aku terserempak la ngn ex roommate aku..so nak kan kepastian kiteorg pon tnye la die..N ngan pnuh keyakinan die pon jwab “aah..mmg cnfom cuti smingggu,,,sbb td ade announcement..”

Aku ngan ima pon ape lg…pas dgr je…trus balik bilik ngn semangat nye(kalo bab2 cuti ni mmg idup kiteorg ni…hehe)..masa smpai bilik lak dak2 yg lpk dlm bilik aku pon tnye "azie, cnfom ke cuti sminggu”..Aku ckp ye la…cnfom… dorg pon ape lg, siap jerit pnuh kebahagiaan, kegembiraan…mmg happy giler la…mmg la skng ni hppy..nti time nak gnti kls, mmg truk la pnat nye.,..2 yg x sgup…aku pon ape lg…Trus tmbahkan baju..maklum la cuti pon smpai sminggu..da la kat umah xde baju sgt..pas 2 kiteorg pon gerak la nak balik…punye la ramai yg balik…kalo ikutkan ape yg aku tgk, aku rs 1 kmpus kot balik…lgpon nak wat pe tngal kat kmpus, org bg sminggu cuti 2..pas ni da r ssh nak balik..

Pape pon pasni nak rest puas2 kat umah..mklum la da r ms cuti sem yg lps aku dpt cuti kejap je coz aku amik short sem..skng ni nak gnti cuti lak..
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails