Followers

Friday, July 17, 2009

GiLeR peNaT!!!!

wargghhh..

penat gile aie ni...
MySpace

ni pon br pas balik dr dewan...

da r tiap2 mlm ade aktiviti...

gile malas aku nak g..

kalo x g kang, x psl2 sem dpn x dpt kolej..(muke kepenatan)
MySpace


aie ni pnt gile..

kalo ikutkan mmg la aie ni kls dr kol 2 smpai 6..

tp aku ni kalo blaja time ptg2 ni mmg bkn sesuai tok aku..

coz time 2 sesuai tok sleep..
MySpace

waa....

best nye...

tp yg wat kan aku makin pening pale bile kls kol 4 tu ade la kls sbjek LAW...

da r x phm..



waaaaagghhhh..

ni yg aku makin risau..

tgk dak2 sem lps stdy sbjek ni bagai nk gile..

n ape yg wat kan aku takut,

sbjek ni gak la ramai yg repeat..

coz ni la sbjek KILLER PAPER...

pape pon nak x nak kne la stdy gile2 pas ni...
MySpace



yg wat kan aku x puas ati sesgt ni,

sjak sem ni subsidi mkn da x dpt..

so sape yg parents die gaji 2200 ke ats,

cnfom2 korg x kan dpt subsidi tok every month...

n termasuk la aku..


mmg x puas ati tol la..

n cara tok dptkan gak sbsidi 2 ade la ngan cara,

wat rayuan...

n aku lak ms nak amik borg kat pejabat UPK,siap aku tnye lg...

" encik, kalo nk anta borg ni nti nak kne bwk slip gaji ke?

dengan bangga n tnpa ragu2 nye die jawab..

x pyh bawak pape...juz anta borg rayuan je...

aku pon pnye la bersyukur, coz pas ni x pyh la nak nyusah kan diri mtk abah anta slip gaji...

n ape yg wat kan aku makin sakit ati,

masa aku nak anta borg rayuan pagi td, leh lak org 2 ckp

kne anta slip gaji ngn print permohonan awk yg gagal scr on9 2...

n ape yg wat kan aku naik angin, aie 2 ckp len, skng ckp len..

da r nyusah kan org..
MySpace

1 hal lg nak mtk abah slip gaji....

ntah ape la yg dorg nak sbnrnye ni...

bile tnye,dorg jwb ni arahan dr pejabat bndahari kat s.alm...

2 opis bapak aku lak 2...

bile tnye bapak aku, die kate org atasan yg nak sgt tarik subsidi makan yg ade..

x ke nyusah kan org....

geraaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm....
MySpaceTekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

3 comments:

  1. bermulanya sem...bermula semula masalah...baru!

    ReplyDelete
  2. Hehehehe, hidup sebagai student, macam tu la. Harung jer apa pun masalah yang ada. Sebab masalah adalah lumrah dalam hidup kita. Tak masalah besar, masalah kecil.

    ReplyDelete
  3. oiii mak cik...ko sem bape erk.. aku pon dah tak dpt duit mkn..kuang ajoo lahh uitm././/aku nak duit makannnnn tak dulikkkk.... korang tak dpt cuti erk...mueheh..naye arr replacement class nnt

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails