Followers

Friday, July 31, 2009

mY cHoCoLaTe CaKe..

hah..ni lak entry yg aku ptt pos ms 25hb..tp dsbbkan laptop aku ni adik aku slalu pnjam , so tertngguh la hajat aku 2..akhirnye dpt gak aku ngn mak wat kek brthday aku ...giler hppy la..

Bounce

ye la..adik beradik aku yg smbut brthday bln 7 ade 3 org termasuk aku..dorg da dpt kek dorg,aku pon nak la gak..mana aci kan..da r aku celebrate sorg2 kat kmpus..(2 pon xsmbut..sbb kls full)
Sad
so, aku balik ni aku nak gak wat kek...n akhirnye dpt gak my favourite cake...lame giler da x wat kek...ok..ni ringkasan dr aktiviti kiteorg aie 2..

ni lak proses da nak kukus kek ni..kukus la kot...aku pon pakai hentam je...

ni kite letak die ats kuali...kne tnggu smpai sejam..2 yg den x snggup nak tnggu 2...


ni lah hasil nye..masa 2 yg tgl badam ngn ceri je..so 2 je la yg ade tok wat hiasan die..leh taruk macam2 pon leh...ikut kreativiti la...coz time kiteorg wat kek ni dlm kol 3 pagi br nak siap sbb wat tgh2 mlm..so da tingtong2 da...ni pon pakai belasah je ltk cm ni badam die..



jeng jeng jeng..da siap..ni kalo jual leh untung ni...sbb cklat die tebal..kalo beli kat kedai pon mahal gak la,sbb skng ni kek kcik seciput pon da rm30 lbh ke atas..baik wat sndiri..puas ati..



p/s:kalo rs2 nak tempah pon leh..dialu2kan...hehehe..





Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

7 comments:

  1. Kalau tak nak tempah, nak rasa jer boleh? Hehehehe. Happy belated birthday. Sedap nampak kek tu.

    ReplyDelete
  2. salam singgah.. ehehe.. dah follow

    ReplyDelete
  3. to grunge:
    thanx..mmg sedap giler la ..hehhee..x nak tmpah nak rs,nti dtg la umah..era wat byk2 k

    ReplyDelete
  4. Salam era...
    Huh..nampak sedap tuh!

    ReplyDelete
  5. to kak long:
    mmg sedap giler..
    hehehe

    ReplyDelete
  6. xnak ajar lg detail ke?
    nnti adew resepi baru update erk...hehehe

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails