Followers

Sunday, August 2, 2009

aPe YaNg aKu RaSa...

aieni..
giler bosan..
Pouty
xde sms pon dr die..
x taw la nape sejak 2 menjak ni..
aku rs die da len...
len sgt2...
n hub aku ngn die pon makin lame makin jauh..
You Broke My Heart
sb 2 aku mls nak nak serius dlm hal2 cm ni...
bnda ni yg wat kan aku serik tok pk kan bnda2 ni sume...
ssh nak jaga ati org...
nak puas kan ati sume org..
ape yg dorg taw..
Mean
marah..marah...marah...!!!
ingt kite ni xde perasaan ke??
pergi sini kne marah..
g sane kne marah..
tension taw x!!!
Pouty
ingat kite ni robot ke??
xde perasaan??
aku rs macam nak g jauh dr sume org..
tnsion giler..
nak g brcuti..
nak tenangkan fikiran...
byk bnda nak pk...
family, stdy,die,mcm2 lg laa...
bile aku luahkan kat die, aku x pnh nye betul..
sume nye salah..
teruk sgt ke aku ni??
ntah la..
aku still nk ngan cara aku...
lbh baik aku idup sorg2..
xde sape sakit ati kalo aku wat hal aku..
sbb ape yg aku wat sume nye salah..
ntah la..
aku tol2 da xde hati nak teruskan sume ni..
single 2 x bermakna keseorangan kan..??






Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

11 comments:

  1. ape tujuan berkapel? utk gembirakan hati kan.
    kalau buat sakit ati ... sendiri lebih baik dan tumpukan pada study.. try to be best student

    senyum selalu

    ReplyDelete
  2. Erk, kenapa ni? Aler, you dont give me ur phone number, cemana mau sms. Lalalalala.

    ReplyDelete
  3. to ber_uwang:
    yup..
    awk tol..
    tp kdg2 cple pon leh wat kan kite smngat nak stdy kan..??
    but its depends pd individu 2 gak..

    ReplyDelete
  4. to grunge:
    no fon??
    sms???
    nape lak???

    ReplyDelete
  5. meh bg akak no kamu..nnt akak sms....hehhee..
    ala..dia bz kot...nnt mst dia sms...sabar k...:)

    ReplyDelete
  6. to dalialiyana:
    ye la kot..
    pape pon thanx..

    ReplyDelete
  7. salam...singgah.

    tq singgah memberi komen di anaklaut..
    i dah follow ur blog..nice blog.

    p/s: dia mungkin sibuk tu..:)))

    ReplyDelete
  8. to ber_uwang:

    kalu couple x bergado xdela rasa nikmat berkaple... watpe nk pendam settlekan one and for all... x semestinya kita gado akan sakit hati... kkdg kita gado utk meluahkan ketidakpuasan hati... kalu kaple asyik indah je kita xkan tahu apa yg terpendam dalam hati pasangan kita... smpi satu masa bergadoh br nk luahkn smuanya... masa tu dh terlambat... dlm dunia ni ada ke kaple yg x bergado??? kalu ada pun confirm2 pasang 4... oklah tu kn jnji x bergadoh.... tol x??? br la indah kn....

    respect
    hafizi

    ReplyDelete
  9. to anak laut:

    ur welcome...
    aah..
    kiteorg da ok da..

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails