Followers

Monday, August 24, 2009

LoNeLy...

aie ni mak aku da balik da..
Pouty
sedih la...
slps sminggu turun segamat n jaga aku yg dmm pns secara tibe2 ni...
n aie ni bermula la aku buke pose sorg2...
kan best kalo dpt berbuke ngn 1 family mcm family2 yg len..
kalo aku balik umah pon, lom tntu dpt rs sume 2...
Crying 2
bosan kan buke pose sorg2..
tp still leh buke ngn mber2 kan...
pape pon slamat berpuasa untuk semua umat islam...
jalanilah ibadat puasa dengan sebaik2 mungkin...
Blessed Ramadan
amin













Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

6 comments:

  1. tak kire la berbuka ngan sape pon...kita patut bersyukur dapat hidup lagi....anugerah paling bernilai...diri sendiri

    ReplyDelete
  2. Era, sabar yea. Nanti kamu dapat balik dan berbuka dengan keluarga juga. Dekat kampus pun ok jugak apa, masih ada kawan-kawan. Tak macam saya yang buka sorang2. ;)

    ReplyDelete
  3. to rhump-kid:
    tol tu...
    era bsyukur sesgt

    ReplyDelete
  4. salam adik.. selamat berpuasa

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails