Followers

Monday, September 21, 2009

20092009????nombor ape ni???

alhamdulillah..akhirnye dapat gak kite sambut 1 syawal ngn penuh kesyukuran dan dpt gak kite nikmati ngan kegembiraan..(giler skema ayat aku..)..
pasal raya aku akn post entry nye mgkin esok pas aku da upload sume pic..
tp ade yg aku nak kongsikan kat sini berkenaan ngn nombor ni...
20092009...???
korg taw ape kne mngena nombor ni ngan hari ni...???
ok...tareh aie ni,
20 / 09/2009...
so kalo kite gabungkan kite akn dpt nombor ni..
20092009...
ye la..
tahun ni kan ramai yg kate, 09/09/09 adalah tareh yg best...smpai ramai yg kawen pada tareh ni...
tp tnpe kite sedar, tareh 20092009 ni pon unik gak kan..
lg bertambah unik n penuh ngan keberkatan bila 1 syawal jatuh pada tareh 20/09/2009..
info ni pon aku dpt msa aku baca surat khabar metro pagi td..
n aku pon baru perasan,...
so, kite x semestinye 1 tareh 2 wpon nombor die cntik x bg pape mkne..
so..
renung2kan dan selamat beramal...(da mcm iklan radio lak...)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

5 comments:

  1. Salam lebaran adik.. yelah unik, anak akak lahir 0909

    ReplyDelete
  2. raya macam era.. upload la pic raya nak tgk..

    ReplyDelete
  3. to maiyah:
    slam lebaran kak..
    ooo...
    cantik la brthday die tahun ni

    ReplyDelete
  4. to catwomens:
    insya allah..
    ade msa nti era upload pic

    ReplyDelete
  5. salam..
    memang unik 20092009..
    sejarah terpedih di dalam hidup..

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails