Followers

Saturday, September 26, 2009

rAyEr kAt....??

ok...skng ni lak aku nak cite kan kisah aku beraya ms raye kedua..d'sbb kan rayer pertama aku da g umah nenek(belah abah), so skng ni turn kiteorg g tgk atok belah mak lak..tp tahun ni sedih sikit...sbb atok x da x cam biase..atok terlantar dsbbkan die accident n strok..so die mmg x leh nak makan pape pon...melainkan minum susu...tp 2 pon melalui saluran yg dtebuk kat perut atok...2 psl la atok aku da kurus..npk tulang...da x ensem da..hehhehe...ok..so korg leh la tgk pic yg aku da upload kan ni...tema pic sume ni black n white sbb nak ade kan kelainan..kononnye nak wat cam zaman dulu2 la..mcm tv kaler itam putih...konon je lbh...ni idea adik aku yg si mirah 2 la nye psl...

ni la jadinye bila atok aku tbe2 minat nak bergambar nak bg senyuman yg paling "menawan"...hehehe... muke nak sedih je... ni msti kes x dpt nak mkn ketupat nye psl..atok senyum pon , still senget mulut die...tp die cube gak nak senyum, wpon muke die nak selamba je...

hah..bile da xde keje, kite org pon ape lg...ni la keje nye..dok amik gambo kat luar umah atok...dak sebelah ni mnyebok je...



bile dak ni da terlebih berangan, mcm ni la jd nye...

ntah bile ms je la die dok amik hp aku dok amik gambo die ni..


minah perasan je pmpuan ni...stakat pegang gitar je taw..nak men, x reti...
ni action je lbh, kalo aku rekodkan bunyi gitar ni, confom jahanam video nye..sbb mmg sumbang mambang bile die tune gitar 2...

layan.......

bile aku yg da pgng gitar, perghhh...mmg sedap giler la bile aku mengalunkan lagu raye...(dan2 je...)

giler perasan minah ni...

model kedai gitar...heheheh..
so 2 la sedikit sebyk yg aku leh share kan kat sini..next entry, aku akn cite psl len lak k...

Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. salam adik.. moga atok adik sentiasa tabah dan sabar dgn ujian ni, wah pegang gitar ada gaya tuh

    ReplyDelete
  2. to maiyah:
    kmsalam kak...
    insya allah..
    stakat pegang je..
    bile main,hampehhh..
    hehhehe

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails