Followers

Tuesday, November 24, 2009

inSOmniA???




sejak abeh final exam, rs lega sikit...sbb x pyh la lg nak berperang ngan buku...tension gler..naik serabut pale otak ni dok menghafal..lg2 subjek LAW...perggghhh...mmg tol2 wat aku sakit...



skng ni da balik umah, leh enjoy...xde la enjoy mn...sbb mmg terperap je kat umah ni...=(...pas 2 br2 ni ade krisis ngan seseorg yg da angp aku mcm adik angkat die...(tp 2 mungkin dlu la, skng x kot)...xkisah la die nak anggap aku ape...sbb mmg aku taw aku ni jht...terpulang la die nak wat keputusan cam ne...yg die ckp kat aku, die tol2 sakit ati...ok...andai die baca ebtry ni, aku cuma nak mtk maap ngn die n rs tol2 terkilan ngn ape yg die da wat kat aku skng...pape pon, aku cume nak ckp, thanx a lot sbb slame ni angp org ni mcm adik angkat abg...



skng ni lak da 2 minggu aku ni x leh tdo..time mlm org sume tdo, aku leh lg berjaga...ingat kalo siang leh gak tdo, tp mate ni lgsung x nak tutup...sampai da tingtong2 pale otak ni...makin teruk la tahap kerabunan mata aku ni...dsbb kan mslh ni gak la, aku da mule bersin2, batuk2, n sekaligus buatkan aku trus dmm...slalu nye kalo org dmm ni, msti kne rest secukup nye..tp dsbb kan mslh aku x leh tdo gak ni la, aku x dpt nak rest scukup nye...sbb slalu kalo org dmm kan, kena tdo...aku lak x leh tdo2 smpai la ni...geraaammmmnye....pale aku lak da pening tahap gaban da ni...sb aku sndiri da makin ssh nak tdo..ni sume gara2 ms final exam 2 la, sbb aku slalu x tdo..tp ni da makin teruk la plak...kdg2 2 jeles lak aku tgk dorg tdo...hope mslh ni akan selesai n leh wat kan aku leh tdo ngn senyenyak2 nye...
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails