Followers

Wednesday, March 17, 2010

kesudahan nye???


dsbbkan makan ubat batuk, trus pengsan dr kol 8lebih smpai la skng ni kol 4 pagi terjaga...trus on9 kat facebook, then trus g kat page seseorg 2, n baca status die...



perghhh....
rs tbe2 mcm die da berubah..
ade kah die da mula teringat pd kekasih lama die??
atau mgkin dsbbkan dunia pekerjaan yg baru 2 mbuat kan die da mule ade perasaan pd seseorg???
mmg sedey sgt2 bc status die 2...
n tbe2 ati ni rs x puas ati...
n trus log in facebook die...
then jmpe la msj antara die n seseorg gurl yg die kate dlu 2 ade la adik sedara die...
yg pelik nye, die siap msj kat inbox, sbb nak lari dr diketahui oleh abg sulong die yg siap bg komen kat status die...
ok..2leh trima lagi..
yg x leh trima, bile die kate yg komen td 2 abg sulong...
so, x kan la sedara sndiri x knl abg sedara???

ape lg sbnrnye ni??
nape perlu nak tipu lg????
nape x nak terus terang je???
sakit sgt ati ni bile dpt taw mcm ni...
dr dlu lg da ckp, kalo da berminat pd sesape, g taw je terus terang,..
x pe la, amik la masa tok pk kan ape kesudahan nye k... T_T
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

4 comments:

  1. eleh..ko alasan tak nak study lar tu..tu makn ubat batuk...wahahaha..
    ko nak tau..waktu ko tido..suma wisau..siti kata
    "azi asal tido awal sngt r..??"hahahha

    ReplyDelete
  2. sue:xde mkne nye aku nk bg alasan..ko cam x taw lak aku nye batuk bkn men teruk lg kan...aik..tdo awl pon rsau???pelik...slalu aku x tdo, siti la yg pling bising suh aku tdo awl...

    ReplyDelete
  3. oit..pi pesta buku tak ajak :(..namo kawan

    ReplyDelete
  4. azi..ubat batuk ko byk giler berjasa dgn aku owh..dah okeyh sikit r aku./..tapi aku pulak terminum air penawar...minum iar BERAIS kot..hehehe..waktu dinner tadi

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails