Followers

Sunday, April 11, 2010

collection.. ;)

tok entry kali ni, mmg da lama aku nak wat, tp dsbbkan masa yg x mengizinkan, almaklum la nama pon seorg student yg berjaya(berjaya ke??tang mn 2 erk???), so sgt la bz...ok..berbalik kpd perbncangan kite td(perggghhh..bile ms lak dok bncang ni??),setiap org msti ade bnda2 yg die minat kan ?? and of course la bnda 2 die akn wat collection kan???so, die akn jg ngn baik, ngn teliti, dok lap2, spray2, n mcm2 la utk make sure yg brg berharga die 2 dlm keadaan baik...

so, di sini aku sj nak share sebahagian drpd hasil collection..ni pon jmpe pic2 ni ms selongkar folder album lama2...ni pon sikit je yg aku ade...yg len ade kat umah..n bnda yg aku ske...GELANG KRISTAL!!! and ade gak la accessories yg len...bertapa berharga nye bnda2 ni tok aku...heheh...syg gileerrr....n thanx gak pd my mom n seseorg 2 yg slalu dok layan aku dok beli gelang2 ni..smpai berpeluh2 die dok tnggu aku dok pilih bnda2 ni sume...kdg2 2 siap join aku pilih kan 2..mmg baeeekkk gilerrr la die...thnx kamoo...sbb aku ni kalo dok memilih mmg lambat la...lg2 kalo da sume nye mmg ctk gileeeerrr, siap berkilau2an gitu...auwwww...hahaha..geli lak..



ni sebahagian my collection...






aku ske design ni..sbb ade batu ape ntah nama die,..sjuk je bile pakai...comei2... ;)



pic ni lak senget...so, kalo nak tgk ngn lbh jelas, senget kan laptop anda yeee...

Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails