Followers

Monday, May 17, 2010

Yeeehhh!!!! mkan Free!!!

selasa lps( 11 may) aku n geng2 yg amik speaking MUET pd keesokkan aie nye, konvoi ramai2 balik ke kampus tercinta yg berada di segamat...(xde la ramai mn pon) smpai je kat segamat, msing2 nye perut mndendang kan mcm2 jns rentak lagu..(lapo nye psl)sblum 2 kat dlm bas, cik sharipah a.k.a pah da ckp awl2 yg die nk belanja mkn pizza hut!!! giler la cam x caye je...sampai je kat segamat, kiteorg yg jahat n lg kejam ni ape lg, memaksa die utk menunaikan jnji die..hah...!!!sape suh ko jnji..kiteorg ni pantang kalo dgr org nak blnje ni...mmg ON je...
so ape lg, kiteorg pon g la bandar SEGAMAT yg x bape nak bandar 2, n g makan kat pizza hut...so thnx kpd cik pah kerana sggup mnghabiskan duit ko yg byk 2 smate2 nak blnje kiteorg..(pdhal da kne pksa)... ;p
sblum nk makan, posing dlu...

makan time!!!!


bile minah yg byk mulut ni nak makan, cam ni la cara die...cover2 malu... ;)



ni lah die cik pah yg sggup mnghabiskan duit die smate2 nak blnje kite mkn...thnx taw..pas ni leh blnje mkn kfc, mcD n yg sewaktu ngn nye... ;p


dessert...sedap...kek + aiskrim...


pizza yg x bape abeh nak makan..tp pksa kan diri gak tok mkn...



tgk la makcik ni...byk bunyi lak die.. :D


nk mkn pon sempat lg nak berangan minah ni...

Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails