Followers

Monday, June 21, 2010

HAPPY FATHER'S DAY!!!


bile menjelang je FATHER'S DAY, mesti diri ni teringin je nak rasa macam org len...dpt smbut ngn family..ske2...tp 2 x mungkin terjadi...sbb kalo org tnye,BAPAK KO DA XDE KE??aku akan jawab, die ade..tp die jauh sgt dlm ati aku...aku teringin nak rs kasih syg bapak...


aku teringin nak rs mcm bapak2 mbe aku...ok je ngn bapak dorg..happy2...tp bile ckp pasal bapak, aku jadi benci....sakit ati..n wat kan aku benciii sgt2...perasaan benci 2 ade ngn sendiri nye...biar je la aku je yg taw sbb nye..


anyway, kpd bapak2 yg ade kat luar sana, HAPPY FATHER'S DAY aku ucapkan...jaga n sayangi lah family korg...n yg penting hargai la parents kite selagi dorg ade...walau benci mcm mana pon kite kat dorg, kite kene ingat, tanpa dorg, kite x kan ade di muka bumi ni....

Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

1 comment:

  1. happy mother`s day azi...wakaka..ngeng kan aku tiba2 jerk.ni namanya kemaruk rindu ...rindu giler nak merepek meraban kat blog ko

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails