Followers

Sunday, July 18, 2010

berjimba ramba...!!!

ari yg sgt memenatkan tp best..hehehe...yg penting dpt release tension...padahal xde la tension mn pon..asgmnt yg dpat pon x de la yg teruk2 lg...tp ape yg penting, aku nak gak lpskan TENSIOONNN!!!!...

bergerak-gerak khas dr kolej masing2 dlm kol 11...bak kate org tua2, janji melayu kalo kol 11,11.30 br sampai kan...tnggu bebudak ni berkumpul punye la lambat...pas2 ngn bahagia nye naik bas esklusif uitm, bas ape lg kalo x len x bkn BAS KUNING!!!paling nyampah nak tunggu bas 2 penuh, bru lah bas 2 gerak...nasib baik aie ni aku ni penyabar org nye (aie ni je k)...

sampai je kat bandar SEGAMAT yang indah ni, tempat pertama dituju, ape lg sudah semestinye tpt tok mencekik...disebabkan seorg mber aku yg digelar BOYOT ni beria2 mengidam nak makan pizza, so sebagai memenuhi permintaan die, terpaksa la kiteorg merelakan duit kiteorg yg sgt BANYAK ni disedekahkan  kat pizza hut...abeh duit makan bulan ni..  bila da smpai pizza cam ni la rupe nye perangai bebudak ni...






abeh je mencekik, ape lg sumenye me'round2'kan diri kat bandar segamat ni..ape je la yg ade kat segamat ni...abeh je ronda2, tbe2 terjumpa kedai beg yg sgt best la kedai die..comel2 beg kat kedai 2..tp boleh tahan gak la harga nye...disebabkan aku ni jenis kedekut pada diri sndiri n pemurah pd org len, dengan rela ati nye, bebudak ni memaksa aku membeli beg yg sgt la sesuai tok aku bawak g mana2...n disebabkan byk anasir2 jahat yg dok pusing2 kat pale aku, dengan berat ati nye sambil mengigil2 aku pon menghulurkan duit sebanyak rm30( eleh,.30 pon nak kecoh..)   2 pon pas aku da mintak die diskaun byk sikit...n dengan bangga nye lak tokeh 2 memberikan senyuman penuh kebanggaan n kebahagiaan lps berjaya mnghasut aku beli beg 2...oh tidakkk!!!xsanggup aku nak tgk senyuman die yg penuh makna 2...(emo benoo aku ni)

pas 2 destinasi yg dituju seterus nye, jeng jeng jeng...karaoke jamban!!!yeahhh...mula2 hajat dihati x nak karok(nama singkatan bg karaoke)..juz nak layan dorg karok je..tp bile dorg da memaksa aku, dengan segan silu n penuh ke'malu'an( jgn pk negatif k), aku pon melontarkan suara aku yg agak2 malu gitu..awww...geli lak aku dgr...tension nye psl, smpai 12 lagu dok layan...





layan punye layan karok smpai kol 5 lbh...pas 2 jalan2 lg kat deret2 kedai ..n shopping ape2 yg ptt kat billion...lps da penat berjimba ramba, ape lg...BALEEEEKKKK!!!!
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails