Followers

Monday, July 19, 2010

bila ISNIN menjelma....

sok aie senin...bila aie senin, mcm2 keluhan yang kite dgr kan..ade yg benci la...tension laa...time 2 la tahap kemalasan semua org akan bertambah2 tahap gaban..almaklum la dah sebelum 2 nama nye ujung minggu..so da syok sgt dok cuti sakan...sampai malas bebenoo nak g keje...

tp bg aku aie senin ade lah aie yg BEST....mesti bengang kan sape yg dgr aku ckp cam 2...almaklum la org time aie senin la, mmg malas, aku lak punye la suke...ye la..semua org kne bgun pagi nak g keje la, g sekolah la..anta anak la...aku lak leh tdo lg..hahahaha...(gelak jahat)..

ni bknnye bermakna aku nak wat pengakuan berani mati yg aku ni slalu ponteng kelas aie senin...ish..xbaik salah anggap kepada sy yg baekk lg sopan ni sebegitu rupa erk.(sopan la sgt)...oh tidak sesekali akan sy ponteng kelas...(azam sem baru)...aie senin la aku dpt tdo n bgun lambat...mana x nye, da kelas aku start kol 4.00 PETANG ....wahh...sangat bahagia idup bile da last sem ni kan...

so pada mereka2 yg kene bgun pagi sok, bgun awl2 erk...alah..biase la..da nama nye MONDAY BLUES...terima je la ngn seadanye...kan bgus kalo bgun pagi g keje tok cari rezeki..rezeki pon senang masuk...so...semoga hidup korang akan menjadi lebih bererti pada pagi ISNIN yg sgt mulia ni...;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. terasa bersemangat untuk memulakan minggu baru=)

    ReplyDelete
  2. doublezec: bgus3x...anda la org yg kami cari..;)..sentiasa bersemangat...

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails