Followers

Monday, July 26, 2010

bila malam menjelma....

dup..dap...dup..dap...ceh...intro aku mmg x leh blah kan...ni ade cite misteri yg aku nak cite...ntah nape mlm td masa aku lepak n tido bilik bestfrend aku, ima mcm2 benda jadi...perghhh..mmg tol2 mencabar aku...aku bkn kate aku takut ngn benda 2..xde benda yg ptt kita takut melain kan allah...tapi aku takut kalo aku yg da sedia ade BENDA dlm badan ni akan wat kan aku smpai XSEDAR n akan nyusahkan ima yg dah sedia penakut(sori erk ima)..

dlm kol 1 lbh pagi, tgh syok2 masing2 online, tibe2 aku ngn ima tercium 1 bau yg x taw cam ne nak citekan bau ape 2...aku da lama perasan akan kehadiran bau 2...tp aku diam je...sbb org2 tua kate, kalo tengah2 malam kalo ade bau pape ke, JANGAN TEGUR!!!mmg pantang org2 tua la 2...tp kalo bau kfc tgh2 mlm, wajib kite tegur,....mana lah tau kot2 mak kite sorok kan simpan dlm bilik ke kan...(dah mcm perangai mak aku)..ok...berbalik pada cite td, lepas bape minit 2, ima da perasan bau 2 then trus pandang aku...so aku bg isyarat kat die suh die jgn ckp pape....

pas 2 dlm kol 2 lebih lak..tibe2 lak aku dengar bunyi...bunyi die lbh kurang cam ni la...uuuuiiiiiitttttt...suare pmpuan...mule2 aku ingat kan sore bebudak2 yg dok lepak..bile pk kan balik sape lak lepak tgh2 malm kat luar, sebab setaw aku la kan ramai student yg balik umah...da r kiteorg dok tgkat 3...n bunyi 2 makin lama makin mendayu2...n banyak kali lak 2...tp aku msih leh tahan wpon dlm diri aku ni da rasa len sgt2...da mule rasa mcm nak 'KENA' ngn benda 2...lg2 aku ni skng ade prob ngn 'benda' cam 2...so nak x nak aku kne kawal la sendiri...mmg sehabis mungkin aku lawan...

pas 2 dlm kol 3 pagi lak, ima yg ngh syok dok layan lagu n online tok lupe kan ape yg dengar td, tbe2 die dgr tngkap yg dpn meja die 2 diketuk dr luar...lintang pukang die lari dtg kat tpt aku...dlm masa yg sama gak, aku makin x tentu arah...da rasa len sgt...dlm ati ni punya la mcm2 doa aku baca, tok elakkan aku dirasuk...pas2 aku terus bkk ayat yassin yg mmg ade dlm fon aku ni..bile aku bkk, aku lak yg rasa len mcm...mungkin 'benda' yg kat dlm bdn aku ni makin panas...so, nak x nak, aku kne kawal diri aku sehabis mungkin...

mmg x leh tdo..aku x kisah sgt kalo aku x tdo..ima siap menggigil n pucat terus muka die sbb ni 1st time pengalaman die kne cam ni...aku terus cl mak nak inform kan ape yg jadi,..sbb takut pape yg jadi kat aku...ima taw la ape yg ptt die wat..mcm biase..ayat yassin still dibaca...n nsib baik ade air yassin..air yassin 2 aku renjis2 sikit kat 4 penjuru bilik 2..wat ape yg ptt...

aku biarkan ima tdo..then aku lak yg berjaga...2 pon die main ketuk2 tingkap gak...mmg xde kje tol die kan..mentang2 la umah die xde tingkap...x pon da xde kwn nak wat mesyuarat tingkap la 2 kan...nsib baik la die x men ketuk2 pintu, 2 lg bahaya..alhamdulilllah..nasib baik xde pape..ape2 pon yg penting kite kne sntiasa tawakal n percaya yg kite perlu takut pada allah..bkn nye hantu....
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails