Followers

Monday, July 26, 2010

bile dapat bercakap ngn imam muda-NURI...


tengah2 malam cam ni tbe2 ade org mesej..cam biase la..mber baik aku..tanya wat pe..da mkn ke..bile dok mesej tbe2 die ckp..kite ngh lepak ngn bekas imam muda...bile ditanya sape?, die pon ckp, NURI...kalo ikutkan mmg aku x tgk lgsug cite ni..tp ade la gak tgk2 iklan die kat tv 2 pon kalo ade npk org dok bkk astro..ni sume disebab kan bapak aku da sorok kan kad astro..semua nye gara2 adik aku nye psl la..slalu sgt tgk tv...da r nak spm..

ok2..berbalik pd tajuk entry ni...aku pon ngn sepantas kilat nye trus cl mber aku 2...then, aku pon dpt la ckp ngn die...blh tahan gak die...sore die....ramah....siap die cite psl program imam muda 2...die kate ssh la gak..sbb majoriti sume peserta imam muda 2 ade kelulusan dr mesir nak dibandingkan die yg amik jurusan i.t dr politeknk pahang...tapi ape2 pon die siap ckp la thnx coz sokong die...so, jgn lupe tgk program IMAM MUDA..sbb lg 2 minggu akan berakhir nye program ni n kite akan taw sape juara  nye..
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails