Followers

Monday, July 26, 2010

jumpa....

sepatutnye ni lah cerita yg aku nak cite semalam..tp dsebabkan template blog aku wat hal, so trus mood aku DOWNNNN!!!sbb nak cari kne wat balik...alih2 aku biarkan je wat ms dlu...aku rs bnda ni pon dsbbkan dr  website yg aku amik tok jadikan tok template aku...

so smlm ari aku n geng2 aku berjimba ramba...apelah sgt berjimba ramba kat segamat ni..niat asal nye aku n geng2 juz nak temankan mber kiteorg ni, cik ain tok jumpe ngn mber yg die knl dr facebook...so, utk mengeratkan hubungan dorg, dorg pon decide nak jumpe...n sebgai mber yg baik ati, nak x nak kne la jadi mangsa kne temankan die...sok tempat perjumpaan kiteorg sudah semestinya bukan hotel 5 bintang kan...almaklum lah segamat je kot..so, jumpe je la kat kfc...tpt org kaya2 mkn 2...(kaya la sgt)...disebabkan dorg dtg lambat coz gerak dr kluang, kiteorg ape lg..snap..snap n snap pic la...mmg pantang jumpe kamera ni...






bile dorg da smpai, masing2 terus senyap...nak cover2 malu la kate kan...so ain yg pembising terus jd pendian..hairan bin ajaib aku tgk perubahan yg mendadak ni...bile suh amik pic sama2, mula la malu2 baboon dorg ni..tp sempat gak kiteorg amik pic curi2...hahahah(gelak jahat)...padan muka.....;p




so, pas je melantak makan kfc, ain pon bwk la geng2 baru die ni meronda2 segamat ni...so kiteorg separate tok bg can kat dorg tok lepas kan rindu berkenalan ngn lebih dekat...g karaoke...g jln2..las2 lepak mamak....
2 je la yg ade kat segamat ni....Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

1 comment:

  1. hOo.. kira gathering kecik member2 fb la ni.. nti leh la buatkan utk blogger plak kan.. hehe =P

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails