Followers

Monday, July 5, 2010

kehilangan....

ari ni ari ke 3 aku di segamat n ari ke 2 aku tdo di bilik hostel aku yg agak kebosanan...nape erk bosan?? xpnh2 aku dok kat bilik ni aku rs bosan..khilangan yg teramat sgt2 nye..ni semua disebbkan bila roomate kesayangn aku n geng2 lepak semua da grad...waaaaaa....aku sunyi...sunyi sgt2...mlm td dok gosok baju, rs snyap je...mmg la snyap da mlm...tp kalo cik ct ni ade, ade je bnda yg kite org borakkan...lg2 time2 mlm...time 2 la ade feel dok cte2 antu ni...time 2 gak la time tok gosip2 n lg best kalo gosip2 ngn dak bilik sebelah...aku rindukan suasana yg mcm dlu...bila mlm2 x tdo, ade je lpk kat bilik sebelah...skng bilik sebelah, da xde da geng lepak...aku rindu sgt2 kat kamoo semua..sue, ct, suhaila, fika n geng2 kite...tp aku sgt la rindu nak sakat ini budak...
bila keGILAan die melanda,inilah jadi nye...aku kangen sama kamooo...:'(




ni lak cik dekan yg aku ske kaco...budak bilik sebelah


rindu nye nak lpk ngn korg sume...   :'(...sem ni aku ngn ima je yg ade...da xde mangsa da aku nak kaco n sakat....waaaaarrgghhh...   :'(
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

3 comments:

  1. cik dekan oit..
    pic ko kan aku da curik n paste kat ats ni...

    ReplyDelete
  2. alala...zierah..
    jgn sediy2 eh...
    klu rindu sgt kat ct..
    call dye k..
    =)

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails