Followers

Thursday, August 26, 2010

jaga-jaga...

ari ni, 1 ari lgsung x g kls..nsib baik ade 1 kelas je..ni sume gara2 keracunan makanan..yeee...bkn aku yg makan racun erkkk..mule2 aku ingat kan disebabkan aku makan maggie kari masa sahur td, pas 2 bile tgk mbe2 n ramai dak kelas aku g klinik kat uitm, sah2 la masing2 da kne keracunan makanan sbb utama nye sume dak2 yg sakit perut ni beli kat bazar kat kedai yg sama...

hah..amik ko...xpsl2 free2 je da kne inject...hahhaha..nsib baik aku x g klinik...bknnye takut g klinik, tp segan lak nak jmpe doktor2 yg hnsem 2...perasan giler..sj je nak cover line..   wpon x g klinik, aku sndiri kne tanggung akibatnye...ngn muntah2 nye, ngn g toilet berpuluh2 kali...naik lembik da badan ni...


sbgai pengajaran nye, kalo kite nak beli mknn kat bazar 2, pastikan tahap kebersihan gerai 2 ok..kalo x, kite sndiri yg k.o..... so berhati2 la kalo nak mbeli 2 ek...:)Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. kadang kat bazar ramadhan tu terdedah,lalat dan makanan tak bertutup,so boleh jadi keracunan makanan.

    ReplyDelete
  2. aah..lgpon mmg skng ni musim keracunan mknn...;)

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails