Followers

Sunday, August 15, 2010

kene hacked???!!!

gerammm gileeerrr!!! ni lah yg aku rs wat ms skng ni..korg pnh x kne situasi cam aku skng ni...ngh korg syok2 layan fb, then tbe2 ade kuar minatang ni PLEASE LOG IN...perghhh..kalo skali 2, aku leh trime..ni pas je aku log in, br nak bkk tang notification, time 2 la die kuar lg  minatang 2..



dlm pale ni da pk da, ni msti kne hacked..sbb da ade yg kne...sbb 2 aku berani ckp..msti si hacker ni ngh dok 2kar pswd then mcm2 la...so kat sini, aku juz nak bg nasihat, if sape2 mber yg korg x knl rapat kt fb tbe2 je bg korg link ntah ape kejadah nye, better korg x yah klik..sbb if korg klik, dr c2 je die da leh taw korg nye email n pswd fb korg ape...so better korg berhati2...mslh nye kat sini, aku x de la klik mn2 link yg bkn2...ni msti si hacker ni jns yg sgt2 power bab2 nak menjahanam kan account fb org...

kalo aku dpt jumpe org 2, rs mcm nak je cincang2, kerat badan die, korek2 mate die...geram bebenoo da ni...mn la taw kalo die 2 mmg niat jahat, die siap tulis pape yg merepek meraban kat aku nye fb, then org len akan ingat yg 2 aku..kan da jd hal...so, tok elakkan..benda yg pertama ptt wat, tukar pswd fb jam 2 gak, pas 2 tukar skali pswd account yahoo...sbb slalu nye bile die nak 2kar email fb kite, dorg kne on account yahoo kite tok dpt kan confirmation code...so dr c2, kalo dorg da tukar email yahoo korg, die x kan dpt aktifkan pswd fb yg br dorg tukar td....

so, pape hal pon, sbg peringatan, if ade yg kite x knl then tbe2 je suh kite klik link yg bkn2, baik lupe kan je, x pon wat bodo je k...;)


Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

6 comments:

  1. ish betul tu..kimie dah penah kena, mmg cam bangang time uh, terus tuka pasword..saba ya era..hehe..

    ReplyDelete
  2. to kimie: aah..mmg sangat bengang+ geram= beram...hahahah...
    da x tol lak jd nye...mmg da x leh nak sabo da ni..nak geget org..hahahahah

    ReplyDelete
  3. tak larat ah layan hacker2 neh.. huhu..

    ReplyDelete
  4. kadang2 tak semua kes macam tu boleh dilabelkan kena hack.Kalau tak boleh login tu mungkin facebook tengah mengupdate server atau bahagian login tu tengah diupdate @ salah masukkan pasword.Tapi kalau status dah berubah,memang dah confirm kena hacked.

    ReplyDelete
  5. quill: taw x pe..mmg da x la giler da ni

    kid:tp ni da siap pswd pon bertukar..npk sgt la kne hacked kan..

    ReplyDelete
  6. aku pun selalu kena gak macam tu..lar maksudnyer kena hacked ker kalau gitu????ishh..aper lar hai....

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails