Followers

Friday, August 13, 2010

makanan yg d cari time bln pose?

alhamdulillah...dah 3 ari kite dapat berpuasa dlm bln ramadhan ni..n malam ni lak adelah malam pertama aku dpt sembhyg terawih..dapat gak aku curi masa yg sntiasa bz ngn asgmnt n fnal projek...



selalunye time2 puasa cam ni, yg paling meriah x len x bkn sudah semestinye kat bazar ramadhan...time ni la mcm2 makanan yg akan dijual...so, time 2 gak lak, aku suke sgt2 mnyemak kan diri kat ribuan org yg dok cari makanan peveret msing2...

kat bazar gak la mcm2 karenah peniaga ni kite leh npk...slalunye bln pose ni la, kite akan dapat cari makanan yg ssh dijual time aie2 biase...smpai la ni aku still teringin bebenoo nak makan popia basah ngn roti john n ngn kuih cakoi..sedap 2....

so, makanan ape yg jd peveret korg n yg watkan korg teringin bebenoo nak makan??Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

3 comments:

  1. ahaha..bulan posa ni lh nafsu mkn meningkat 3 kali ganda..hihi..
    dpt berbuka masakan mak pun dah mmg sedap, kan.
    hihi
    selamt berpuasa.

    ReplyDelete
  2. haha...bila bulan puasa je sinonim dengan makanan...macam-macam makanan di bazar ramadahan ni kadang-kadang buat kita rambang mata dan lupa berapa duit yang ada dalam poket.

    ReplyDelete
  3. to ubi: aah..da nama pon bln pose..bila da g bazar, nafsu lagi lah mnggila...rindunye nak makan masakan mak...:(

    to anonymous: taw xpe...kdg2 2 pakai beli je, alih2 tgk dt dlm poket da kering

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails