Followers

Saturday, August 14, 2010

nak baliikk!!!

wahhh..bahagia nye aie sabtu cam ni...leh bangun lambat...*adesh..kantoi la plak bgn lmbat.*..almaklum lah smlm tdo pon dlm kol 5 lbh nak dkt kol 6 gak la...sgt sunyi waktu2 cam ni kat kampus tercinta....x pnh sesekali pon rs sunyi begini...tbe2 jiwang lak..

ni semua terjadi bile bebudak2 uitm ni semua nye balik ke kmpung halaman ngn niat sebenar2nya nak berbuka pose ngn family tersyg...tbe2 lak tacing...mn x nye, aku je yg tersadai kat uitm d atiku ni...best nye dorg kan kan kan...da r dpt bbuke ngn family...dpt makan masakan mak tercinta...dpt lpk2 ngn family tersyg...dpt g bazar n cari makanan peveret...ohhh tidakk!!!! sangat jeles disini...nak balikkkk!!!!!  tapi bile pk kan balik tiket mcm cnfom xde je kalo aku balik shah alam pon smalam...da cnfom2 la tiket balik kl sudah sold out...xpe2...balik lmbat2 pon x pe...nti mak aku akan ade perasaan rindu mendalam sbb da lame x jmpe anak die yg pling riuh ni...arap2 cam 2 la mak rs ek..bkn aku syok sndiri..



Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails