Followers

Thursday, September 16, 2010

balas dendam...

minggu ni minggu terakhir tok aku bercuti sblum smbung balik kelas seterusnye...time ni la semua urat2 saraf da lemah nak g kls..wat asgmt...tension2...so, ape lg...skng ni la time tok balas dendam beraya sakan..jmpe mber2 lama....start dr smlam aku dok beraya...

aie ni happy sgt sbb dpt beraya umah GENG BASIKAL n jmpe die pas 4 tahun x jmpe..padahal umah dekat2 je..nape geng basikal??sume nye disebabkan ms sekolah menengah dulu, kiteorg akn konvoi g sekolah naik basikal sama2...br je jmpe, da mcm beruk da msing2,...dok loncat2..hahah...mana x nye, excited sgt2 jmpe sejak 4 tahun x jmpe...time 2 la mcm2 cite dok bkk...msing2 gelak, jgn ckp la..mmg x ingt dunia...

so, pic aku beraya siang td akan aku upload x lama lg...juz wait n c...;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. Wuish, ingat Geng Bas Sekolah je ada. Rupanya Geng Basikal pun ada. Apa2 geng pun takpe, asalkan bukan gengster Era. Rumah kita dekat Shah Alam, tapi tak pernah jumpa kan. Hahahaha.

    ReplyDelete
  2. grunge: hahah...aah...kiteorg pon ade geng sndiri taw,,, shah alam kat mn?

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails