Followers

Thursday, September 9, 2010

bila ramadhan melabuhkan tirainye...

aie ni genap la 30 aie kite berpuasa n aie ni gak la aie terakhir kite berpuasa..sedeynye nak tglkan ramadhan kali ni...rs mcm kali ni adalah ramadhan terakhir wat aku...sbb nye?biar aku sorg je la yg taw...tp andai ade rezeki n umo yg pnjg, aku berharap dpt berjmpe ngn ramadhan akan dtg...

pape pon mcm2 bnda yg jadi kan ramadhan tahun ni berbanding ngn yg lps...mcm2 kes yg jadi...aie2 cite dlm paper sume nye mcm da xde akal n da x berperikemanusiaan lg...msing2 kehilangan insan yg tersyg..mmg sedey...tp ade hikmah nye ats sume kejadian 2..pape pon kite doakan n berharap sgt2 agar ramadhan akan dtg kite x kan dgr lg kes2 yg pelik2 n menyayat hati...

so ape2 pon mlm ni mlm raye...n cnfirm2 msti ramai da kat kmpung kan,..best nye kalo ade kmpung kan...n suasana malam raye kat kmpung 2 lg la best kan...teringin sgt2 nak rasa suasana cam 2...mlm ni jugak la mlm kemerdekaan pd umat islan yg da berjaya puasa slma sebulan..pape pon, slamat aie raye tok sume..;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails