Followers

Wednesday, September 29, 2010

DSLR yg sangat....



yee...DSLR yg tol2 wat kan aku dlm kegilaan ... kedengkian... kejelesan  .. dan ke'tension'an la....kalo g mn2 function, sudah semestinya ade photographer kan ?? pas 2 ngn bangga nye dorg pon snap , snap , dan snap ... sy pon nak jd mcm mereka2 gak ...dan ms 2 gak la mata aku dok pandang ngn penuh kedengkian dan kejelesan smbil pandang kamera die yg sngat canggih 2 kan ... n at that time gak la, ati ni pon mengeluarkan kata2 simpati ... BILE LA AKU DAPAT JADI CAM DORG ... TERINGIN GAK NAK ADE CAMERA CAM 2.... 

kalo dr dlu amik kos grafik n fotografi kan cnfirm2 aku da dpt beli camera 2 .... tp mcm yg sume org taw , kos tok DSLR ni bkn nye murah ... RIBU2 WOOOO !!! leh abeh duit PTPTN kalo amik kos ni ... tp x pe ... berhabis duit tok kepuasan diri kan kan kan ???




kalo ikutkan paper kosmo aie ni kalo x silap , ade dok cite psl seorg student yg wat part time ngn jd photographer ni ... income pon leh tahan gak .. tp yg sakit nye nak beli body camera nye , die nye lens lagi ..lens die je da smpai 2 3 ribu .... sgt la best harga die ....leh ngis2 rs nye ms nak kuar kan duit  ...tp bg yg kaye raye 2 , ape la sgt kalo 2 3 ribu tu kan..



kalo ikut kan brand lak , wat ms ni yg slalu aku tgk brand yg sgt2 fofuler x len x bkn  , nikon n canon ... x taw lak mn yg lg best n lg bagus .... yg taw , camera  ni sgt stylo ... sgt2 jatuh cinta sama lu ...agak2 la kan kalo yg br nak berjinak2 plm photographer ni kan , mdel ape erk yg sesuai ?? any suggestion ??



so nak beli DSLR ni , anda diminta utk bekerja dlu , kumpul duit banyak2 yee cik era ...ntah bape tahun lg la leh dpt camera ni kan ... hurmmmm ...:(Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

3 comments:

  1. kumpul sikit dulu..bile da cukup baru beli..aku pun part-time photographer jugak =)

    ReplyDelete
  2. iznul: aah.,...dlm proses kumpul duit la ni..=)

    ReplyDelete
  3. same la kite..berangan nk jugak camera dslr nie.. tpi xtau la taun bile bole dpat -__-'

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails