Followers

Sunday, September 5, 2010

macam2 hal jadi...

nape aku pilih msjid shah alam? sbb tok keberkatan bln pose..;)


aie ni smpai gak kat SHAH ALAMM...HAHAHAHA..(gelak penuh kebanggaan)...niat d hati nak benti kat KL, alih2 benti shah alam gak...then nak lpskan tension yg terpendam n terasa awl bebenoo nak balik umah aku pon ape lg, time tok JENJALAN KAT KL!!!hahaha...seret la ko ngn beg2 yg tgl nak kne campak 2 je...= . ="


mule2 saje2 je jalan kat TIMES SQUARE (TS)...then tgh dok jalan dan jalan dan jalan( bape byk jalan daaaa...) mate ni pon terpandang 1 couple yg smbil jalan dok mkn burger...apekah mslh nye kalo dorg makan burger pon???adakah aku jeles??oh tidak sama sekali dan 2kali...bile tgk jam, br kol 5 lbh, n bile tgk balik cple 2, dorg ade lah MELAYU....ye...ape sgt la kalo dorg MELAYU pon kan???yg menjadi kan aku tbe2 tersentak lagi termanggu ni sbb sudah semestinye dorg adelah ISLAM...n sdah semestinye WAJIB BERPUASA!!! ish3x (smbil m'geleng'kan kepala 30x), ape nak jd la ngn bebudak skng ni kan...kalo yee pon x pose, x perlu kot nak mkn di khalayak ramai smbil pandang aku ngn penuh kebanggaan disebabkan korg yg x pose ade bger...ade aku kesah???



pas 2 da bosan kat TS, aku pon meneruskan perjalanan yg x seberapa ni kat mn lg kalo x len x bkn tpt yg cnfirm2 ramai org la lg2 da nak raye ni, bazar MASJID JAMEK + jalan T.A.R...mmg terbaeekk la bazar kat c2...sbb ade 1 pasar yg sgt pnjg nye x terkire oleh jari kaki n jari tangan....sume benda ade kat c2...n yg pling penting cnfirm2 murah2 n sgt2 cntik...n sempat la aku belikan brg2 tok adik2 tercinta yg tnggu kakak kesayangan dorg ni balik..(syg ke?)

bile da nak kat kol 12 lbh br la aku smpai umah smbil seret sume beg2 yg da nak kne cmpak je bile smpai umah....smbil mengetok pintu mcm nak pecah n mbuatkan mak aku panik (sbb family aku x taw aku balik aie ni), dorg pon jerit bile bkk je pintu npk kakak kesyngn dorg balik...waaa...da mcm program deko bersama eric lak kan wat2 surprise ni...^_^  pape pon skng ni mood aku, nak cuti LAMA2 n kalo leh XNAK BALIK KAMPUS LANGSUNG!!!  giler jahat kan...kene tendang U nti br padan muke ngn aku....ni sume dsbbkan aku da pnt sgt2 tok STRESS ngn stdy2 ni...so akhir kate, SELAMAT BERCUTI!!!!  ;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. hahaha..hepi sakan nampak..
    -selamat bercuti-

    ReplyDelete
  2. syafiq: mmg sgt2 hppy...
    tp tnsion gak nak kne siapkan asgmnt final projek...:(

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails