Followers

Sunday, September 19, 2010

R E M O V E . . .


bkk je facebook, die on9 ...
ingat nak chat ngn die ...
tp tbe2 cari nama die x de dlm list ...
terus rs x sedap ati...
trus search nama die , then view je page die , ade pkataan ADD AS FRIEND...
tbe2 je rs , NAPE SAMPAI CAM 2 SKALI ??
ape slh aku ?
x kan disebabkan aku x bg jawapan , ko wat aku cam ni?
mber2 sekolah kite, sume nye still jd fren ko kat fb...
x kan aku da x leh jd mber ko da..?
besar sgt ke salah aku?
pape pon, thnx sbb pnh bg aku rsa happy ngn ko walaupon kejap...
aku hargai sgt2..
cume rasa terkilan sbb pas ni da x leh nak cntact ko ...
sbb ko kan da benci aku..
 ko da buang aku...
tp andai kate ati ko da terbkk tok kawan ngn aku balik, ko cntact la aku yee..
aku still trima ko..


p/s: khas tok secret admirer..Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

5 comments:

  1. sabar je la ya... semua tu dugaan..

    ReplyDelete
  2. mmg saya sabar...cume terkilan n x dpt nak bincang tok settle kan...:(

    ReplyDelete
  3. Sabar sabar. Mungkin kawan kamu ada permasalahan.

    ReplyDelete
  4. itulah yang susah kalau terjadi mcm ni..
    nizam pun pernah kena mcm ni... mmg terkilan dan sedih sangat... apa2 pun kita punya matlamat... jadikan ini sebagai pengalaman dlm hidup...

    ReplyDelete
  5. grunge: aah..mybe die ade prob..
    snoop: thnx...;)

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails