Followers

Friday, September 17, 2010

raya lagi..

ske..ske...ske...ape yg aku ske?? aie ni sgt happy sbb beraya sakan...xde la sakan mn nye 3 umah termasuk la umah aku...happy sgt2 jmpe mber2 msa sekolah menengah dlu...mule2 raya umah geng sndiri, farizna...thanx sgt2 tok roti jala yg mmg best la kuah nye...time kat umah die ni la mcm2 cite kuar, segala gosip2 sume kuar...taw2 je la kalo da geng2 sume da lama x jmpe, mcm2 gosip wajib didengar...hahah...sangat riuh...da nak terbalik da umah 2 rsnye...

pas 2 msing2 dtg beraya umah aku lak...da ade dua group yg dtg...dari dak2 geng catering n geng2 yg beraya dari umah pertama td...so smakin la bz aku d buat nye ..mklum la tuan umah...menu? xde la special mn...juz masak MEE HAILAM...happy sgt2 sbb masing2 puji mee 2 sgt sedap...wpon mak aku yg msak...bkn aku x nak msak, tp al maklum la x nak tnjukkan skill yg terpendam je..;)

so thnx sgt2 pada sume yg sudi dtg umah aku yg xseberapa besar nye ...n byk kekurangan...sori sgt2 x dpt nak layan ngn sempurna...sbb bz n sgt kelam kabut nak layan 2 group skali gus...
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails