Followers

Monday, September 6, 2010

tension giler!!!!


rs bengang...
nak belasah org...
n yg sama waktu ngn nye...
bkk2 je facebook pagi2 ni, da ade yg cari psl ngn aku..
mmg bikin aku panas la kan....
ntah ape slh aku....
x ckup ngn mlm td, pagi2 ni pon da cari pnyakit...
lantak ko la nak ckp ape....
sabar aku pon ade had nye...
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

5 comments:

  1. pergh..ni apahal pulak niee..
    siap ada yg cari pasal lagi..huk3..
    buat don no jelah

    ReplyDelete
  2. Rileks sudah E'ra, memang lumrah kehidupan. Macam mana baik sekalipun kita, pasti ada orang yang tak suka dengan kita. Apa-apa pun, hidup mesti terus. Dah pergi Pasar Ramadhan stadium belum E'ra.

    ReplyDelete
  3. syafiq: aah..mmg geram giler...mmg wat do no je...;p

    grunge: mmg rilex..tp die da mlmpau sgt...
    lom lg g..nape??ade bkk kdai ke kat sana?
    cam ne nak knl muke..?? ;p

    ReplyDelete
  4. wei babe..asal ni? bulan puasa jgn tension2..banyak kan sabar k.. tak suka tgk ko tension2..

    ReplyDelete
  5. yin: hahah..leh lak ko xske tgk aku tnsion kan..ye la aku ni kan giler2+ sewel...bile tnsion cam pelik lak kan...;p

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails