Followers

Wednesday, October 13, 2010

balas dendamm!!!

gambar sekadar menyemak kan entry..=)


 perghhh... 3 aie x update mcm2 cite n kejadian yg jadi kat aku...n kebanyakkan nye sume nye mmg mengejutkan aku ... tapi aku cuba untuk menjadi seorang yg kuat ( walaupun xde la kuat mn pon ).


so aie ni masa tok membalas dendammm!!!!



dsbbkan sabtu lps aku x tdo mlm nye... so pagi nye pas subuh ngn bersenang lenang nye , aku pon tdo la...
(bajet nak bangun lambat la ...KONONNYE)...
tapi ngh syok punye syok dok layan mimpi yg ntah ape kejadahnye , tbe2 dengar lah sayup2 suara pmpuan  ( sape kah die ?? )....
:
:
:
:
:
:
:
:


n bile mate yg lebam lg sepet ni terbkk , ngn keadaan yg x sedar nye , aku pon terjerit2 dsbbkan sgt2 terkejut ...firstly , mmg sgt2 terkejut sbb yg kejut kan 2 adalah MAK AKU sendiri ...(bile ms lak mak aku ni dtg)...n tanpa sempat berpikir yg membuatkan aku terkejut sgt2 2 dsbbkan bkn je aku npk mak aku je , tp siap ade       

"AKAK CANTIK" 


yg serba putih bersama rmbut yg panjang dok berdiri sebelah mak aku ...
( paham2 sendiri la yee kawan2 ... )


perghhh ...mmg la sgt "seronok" kan..bile bangun2 je npk "akak cntik" dok kjutkan kan aku skali ngn mak aku ...2 pon dok menjerit2 sbb sgt2 terperanjat nye ...smpai punye la susah mak aku nak tenang kan aku balik ...smpai cuak muke mak , sbb rs bersalah sgt2 dtg kampus aku x g taw ..konon2 nye surprise la ..hah....kan da kene...taw takut ...;p....alih2 smpai malam , aku nye mengigil dsbbkan terperanjat 2 x ilang2...

bukan senang bile kite da  ade kelebihan dapat tgk benda2 pelik n halus ni , sebab kalo kite je npk die n die x taw yg kite npk die , 2 pon da dikire bagus ...tapi bile kite da terpandang die, die pon da men jeling2 , ape lg bersiap sedia la nynyi lagu S.M SALIM NGN CT NURHALIZA ..
.;)
 PANDANG2 JELING2 ...
hahahah ...

xde la ...
selalunye bile ade je yg dgr kelebihan yg leh tgk2 benda2 cam ni , mesti dorg akan ckp , MESTI BEST KAN SBB DPT TGK BENDA2 CAM 2 SECARA REAL LG 2...BKN SNG NAK JMPE BENDA2 PELIK NI ...

tp best n seksa n sakit nye , hnye allah je la yg taw ....
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. hadoi..sekali ada akak cantik la pulak, ni yang seram nak jejalan kat kampus tu waktu malam...

    ReplyDelete
  2. omar: aah..kan da mcm2 cite ade kat kampus 2...

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails