Followers

Monday, October 25, 2010

balik.....

akhirnye smpai gak aku kat kmpus uitm segamat yg tercinta ni ..(cinta ke ?)..  bas yg sepatutnye bergerak dr shah alam pukul 9.30pagi , jadi lambat smpai 10.45 pagi br smpai ... betul2 bikin panas...da r x sabar2 nak balik  segamat ...sume nye dsbbkan x abeh lg stdy ...

bile bas da smpai , keadaan bas lak yg problem ... mana x nye , da r kne duduk ikut suke suki je ...kalo  da dpt tpt duduk yg best , x pe gak ...ni dpt yg blkanggggggg skali .da r tinggi tpt duk blkg 2...rs mcm vip la kononye dpt dok tpt tnggi2 ni...skali bile bas da gerak , bile die belok je , da bergoncang2 dak2 yg dok blkg 2...tol2 mbuatkan aku yg mabuk ni , rs nak muntah jam 2 gak....

smpai je kat segamat tercinta , ape lg ...jalan ngn sehabis laju untuk mengejar impian..impian tok muntah...tol2 x larat ...ssh kan kalo da ade mabuk2 jalan ni....nak jalan mana2 pon ssh...:(  abeh je muntah , ape lg ...masa untuk memengsan kan diri ....

so , skng ni masa tok men'study'kan diri.....so kat sini gak aku nak selitkan aktiviti2 aku, adik n my bff dok stdy kat library shah alam...

antara rak2 buku ni terselit lah manusia2 yg terpksa stdy berlantaikan karpet ...

muke bajet segak bergaya ngn rambut baru die...
akmal...

 bajet kacak bergaya...;p

budak2 yg memekak kan library....
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. sungguh kacak dan tampan aku.. akmal

    ReplyDelete
  2. sungguh aku nak muntah membaca komen yg x seberapa ni

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails