Followers

Monday, October 25, 2010

R E J E C T ...

 tukang telefon:  assalammualaikum....ni cik azierah ke? saya izan dari KEMENTERIAN PELANCONGAN MALAYSIA ...esok cik dikehendaki datang ke PWTC tingkat 23 untuk interview..

aku : (tercengang sebentar)...tapi sy xde kat kl...sy baru je balik johor ...sbb sy ade final exam ....

tukang telefon : final exam cik bile? cik boleh je balik sini...sbb sok pagi interview nye....

aku: x boleh...sy nye final dlm minggu ni gak..lg pon sy br je smpai segamat ni...


aku br je nak mengalah coz da give up da apply keje dr jobstreet ni....bile aku bkk je email , balik2 tgk die dok anta email pasal kje2 yg br diupdate n suh kite apply yg sma ngn qualification kite ...alih2 pas je balik td , terus pengsan kan diri kat katil ..then time aku dok xde mood nak layan2 call ni la, die dok cl..bile die ckp dr kementerian je ,dlm pale otak ni dok pk , ni msti kes nak mtk survey tnye mcm2 ..alih2 bawak brite gumbiraaa.... tp salah time lak...tnggu la aku da abeh final ke kan...cnfirm2 aku g interview 2...

so nak x nak terpksa la aku men'reject'kan diri tok g interview 2...dok la kat segamat tercinta ni smbil baca buku yg x abeh2 aku stdy ni..:(
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails