Followers

Tuesday, November 30, 2010

dapat jugak tgk...;)

akhirnye!!!! 
tercapai gak hajat aku nak tgk cite ngangkung....
so , skng ni dgn bangga nye aku pon leh bg pendapat sndiri ... 
nak kae best , best la gak ...
seram ade...
lawak ade...
sedih ade...



tang mana lak yg sedih 2..?
scene yg nak abeh kot...
mngkin sbb ade kne mngena ngn keadaan aku ...
kisah antara bapak dan anak ...

hnye kerana bapak yg giler ngangkung (atau bahasa glamor nye : main no.ekor ) , anak yg die sayang n slalu manja ngn die , die sggup pukul ...
kenapa ???
nak taw  , kene la tgk sndiri ...
mule2 bajet nak tahan sebak je la bile tgk scene ni , konon2 nye x kan tacing la ,alih2 kantoi lak ngn cik bluehyppo ni...;)
(xpsl2 kne bahan ngn die)

yg x best nye  , cite ni mmg banyak wat org gelak la...(gelak pon x best?)
bkn gelak x best , tp keadaan kesihatan aku yg x best ...
da r x sht ..ngn batok2 nye...
gelak sikit , batok je lbh...
sgt2 x selesa...

so , pada yg x tgk lg , kalo rs2 nak release tension , 
ape lg...???
g serbu panggung wayang ...
tgk cite ni taw..
lg best dr tgk tgk cite 2 ALAM...
;)


Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

3 comments:

  1. patut laaaa org sibuk tgk ngangkung. aaaaaaaa gua nak tgk nanti!

    ReplyDelete
  2. wah...br nk g tgk isnin depan dgn cik risik i..tq tq tq

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails