Followers

Wednesday, November 17, 2010

interview lagi ...

aie ni mcm biasa still meneruskan aktiviti mencari pekerjaan ... juz nak try interview kat company FELIO...yg kalo x silap aku , company ni jual accessories kete ... mcm sensor utk ujan , cctv yg dorg pakai ms nak reverse , n yg sama waktu ngn nye...

asal nye yg kne interview ni mber aku , aku ni lak juz nak menyemak je dok ikut...n kalo diikutkan smlm , si akmal ni da cl da cmpany 2  , tok tnye sama ade company 2 leh interview aku skali atau x , sbb sah2 yg kne panggil interview 2 si akmal je sorg ..aku lak sbk nak try interview jugak ...

bile da nak g interview , trus aku batalkan hasrat tok join skali  ...dsbbkan xde preparation lgsung ..xde confident..ni sume sbb mlm td dok balik lmbat ...da r nak g interview ni , sah2 la org 2 nak tgk resume.. so , dsbbkan xde preparation , aku juz ikut je la...

so , bile da tgk environment org2 yg keje company2 besar ni , mcm menakutkan plak ...sbb sgt2 la mencabar ...tp bile tgk dorg keje , mcm best je kan..dok dlm office , aie2 mengadap komputer , dok dlm aircond , sah2 gaji lumayan ...so , nak kje cam ni , kelayakan die msti la tinggi ...

so , ni la rupe mber aku yg semangat nak g interview...


akmal
konon nye segak bergaya ...tol ke?
;p
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails