Followers

Tuesday, November 9, 2010

samsung galaxy yg sangat ....

sbnrnye sgt2 la minat kat handphone ni sejak diperkenalkan oleh sorg mber ni ...
n makin bertambah2 minat n bertambah2 kejelesan dlm diri ni bile tgk org yg paling rapat ngn aku pon dok pakai     
handphone yg sama...
akan bertambah la keterujaan bile nak jmpe ngn dak ni , semata2 nk godek2 hp die yg baru .. 
(wpon x dpt beli , dpt pegang n godek2 pon jd la )



npk mcm ipone kan ..
tp bgi aku , samsung galaxy ni ade keistimewaan nye sndiri ..
nak taw ?
ape lg ...
g la usha d kedai2 berhampiran....
;)


Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

3 comments:

  1. kalau dapat free lg best..hha

    p/s:thanks komen kt blog..setiap komen anda dihargai..=)
    **HIT MY LATEST UPDATE HERE**

    ReplyDelete
  2. mesti mahal nie...

    minat gak..trasa nk beli tp tak termampu lagi kot...

    touce screen...

    suka..suka...

    Ada x org nk bg hadiah tue...birthdat 9bh 12 nnt..

    http://fadthnwan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. faiz: aah..mmg best la kalo dpt free...tp mmg ssh la nak dpt free kan...
    ;)

    iella: mahal gak la sbb br lg kuar model ni..insya allah ...msti yg tersyg akan bg ..
    ;)

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails