Followers

Monday, November 8, 2010

segamat yang ....

assalammualaikummmm ..(npk sgt sebelum ni x pnh bg salam kan )  ;)
pagi yg ceria ni dimulakan ngn salam yg penuh keberkatan yee anak2... (tp sy lom kawen lg )

aie senin ...
minggu ke 2 dlm bulan november ...
n lokasi skng ...shah alam ...
sgt2 membosan kan...
kalo kat segamat ni , pagi2 cam ni still x tdo2 lg ...
dok layan radio ...
smbil msj2 org2 tertntu tok kejutkan bangun n kaco pagi2 buta ....

bkk pintu bilik , g kat water cooler ,dok bancuh air milo panas , smbil dok tnggu air 2 penuh , 
mata ni pon melilau la melihat pemandangan indah n yg SEGAR AMAT ...
x yah nak g genting semata2 nak tgk kabus yg tebal n cuaca yg sejuk2 2 sume (tetiba lak rndu gnting)
kat SEGAMAT ni pon da mcm genting...

ape yg leh aku ckp kan ...
rindu sgt2 kat segamat ..
walaupon sblum ni bile cuti kat shah alam da abeh n diwajibkan balik ke segamat , aku mesti merungut n benci bagai nak rak ...
skng ni br la nak ngada2 rindu kat segamat ...
lg rindu kat sume geng2 ....

ape la yg korg wat skng ni kan ??



Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails