Followers

Sunday, November 21, 2010

stay atau blah ...??

aie ni aie ke 2 aku kerja di kedai spek ... asal nye entry yg sepatutnye ni  aku update semalam , tp dsbbkan smlm keadaan aku yg sgt2 lemah ngn demam , terpksa ditunda aie ni.. (aie ni pon dmm gak )..:(  

kerja yg bg aku sgt2 senang n relax smpai wat kan aku ngtok giler ... n wat kan aku tol2 dlm dilema ...sama ade nak teruskan kerja atau x ... kalo ikutkan bos da ok , kerja pon da senang , cume 1 je yg wat kan aku dlm dilema n asyik dok teringat2...restu dr MAK!!! slalu bile kite nak kje ni , msti akan rs tenang kalo kerja kite 2 dpt restu dr mak ...

tp dsbbkan tpt kerja ni sgt2 jauh , n mak rsau kan aku yg terpaksa balik sorg2 , wat kan aku pk byk kali ...sama ade nak teruskan atau benti je ...n sok lak ade interview ...so , still dlm dilema....
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails