Followers

Sunday, December 12, 2010

bila da taw result exam ...

rs nye x terlambat aku nak ucapkan congrate 2 all student uitm yg dpt result semalam kan...kalo ikutkn , mmg smlm aku nak update entry ni ...tp dsbbkan penat tgk atok aku yg kat hospital , ditambah ngn keadaan demam panas secara tbe2 , so aku tunda utk update aie ni ...


mesti ade yg happy , ske , bersyukur sgt2 bile dpt taw result korg sgt2 gempak atau mungkin diluar dr jangkaan korg ... segala penat lelah korg selama ni  , membuah kan hasil yg sgt2 lumayan...alhamdulillah ... dan pada yg sedey atau x berpuas ati ngn result korg , wpon korg da berusaha sehabis mungkin , msti ade yg smpai rs give up giler kan ... cam 2 la yg aku rs bila target aku x menjdi kenyataan ... dan bila 2 terjadi , aku akan muhasabah diri sendiri ... 


kdg2 kite da buat sehabis baik yg mungkin ... kite stdy bagai nak giler ... x tdo malam ... smpai jatuh sakit dok stdy ... tp bile dpt result , x sama mcm ape yg kite struggle kan slama ni ...time 2 la kite kne refresh balik , mgkin ade bnda yg kite wat selama ni yg kite x perasan , yg mngkin menjadi salah 1 sbb kenapa kite gagal ...mngkin ms kite exam 2 , kite lupe nak mtk restu parents kite kan ... so mcm2 sebab leh jd sbg alasan ...


apa2 pon , yg penting kite da usaha sehabis mungkin ... n jgn sesekali kite menyalahkan takdir ... mngkin 2 je rezeki kite yg allah bg pd masa 2... so , kite leh wat yg d best utk masa akan dtg ...


pada geng2 aku ... ain , ernie , ima , kaka , peq , syida ... aku taw result korg bgus ...congrate aku ucapkan utk korg ... n sori ... aku x dpt nak bgtaw result aku .. korg da taw dr cara aku reply komen2 korg kat facebook ... hope pas ni korg akan lebih berjaya ... n nti bile da smpai seru jgn lupe baling2 kad kawen kat aku ek... ;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

6 comments:

  1. fuyoo..
    tahnia, semua dapat best

    ReplyDelete
  2. mie : aah..sume dpt yg d best kan...;)

    ReplyDelete
  3. aziiii...!!!!
    wah...first time aku comment ko kt cnie...hahhaaa...
    hhhiiiiii---from ain ^_^

    ReplyDelete
  4. cik ain : yee...aku taw ni 1st time ko komen...aku npk muke ko yg penuh keterujaan d c2...
    ;p

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails