Followers

Wednesday, December 1, 2010

dari aku untuk kau . . .


aku taw aku x baik utk kau ... 
x pnh nak berubah ...
selalu fikir negatif  ....
teruk sgt kan aku ni...??
2 mungkin kelemahan aku...

tp yg paling tol2 wat aku sedar hari ni ...
bila kau ckp ,
aku x penah happy kan kau selama ini ...
sedey , terkilan , x sangka..
e2 la yg aku rs , dan dgr dr mulut kau...
tp ...
terima kasih sbb sedar kan aku psl ni...
bak kata kau , aku x leh tgk ko happy ..

betul gak kate kau sebelum ni ...
kalo org len , da lama da dorg tgl kan aku ..
sbb x tahan ngan perangai aku ...
aku mtk maap kalo kau da lama bersabar ngn aku ...

mungkin aku da melampau ...
sampai ape yg ko nak buat , aku pertikaikan ...
kau ade hak utk bergembira ...
aku x pnh halang utk kau bergembira ..
dengan sesapa pon ...

mungkin scr kasar nye , aku ni kelihatan mengongkong ...
tp , bkn e2 yg terniat dlm hati ni ...
aku takut kes2 yg lama , terjadi balik ...
wpon kebanyakkan nye , berpunca dr aku ...

walaupon kita dekat , aku rs kau macam makin jauh ...
jauhhh sgt2 dr aku ...
x taw la nape ini yg aku rs...
aku takut...
takut sgt2...
kehilangan kau ...
:'(

mmg kau slalu layan aku dgn baik ..
baik sgt2...
kebaikan 2 la yg aku x leh lupa kan kau...



kadang2 aku rs mcm kau sorang je leh ade perasaan marah , 
rs bengang ,  
rs x puas ati ,
mcm2 lg la...
smpai aku pendam kan sume nye ...
tapi mmg kau berhak utk rasa sume 2...

mungkin betul juga kata kau ..

" sume org nak kne paham perasaan kau , abeh aku ??? sape nak phm hati aku ?? "
aku taw ape yg kau rasa...
aku mtk maap sgt2 andai kate selama ni kau rs aku x pnh paham perasaan kau ...

aku nak sgt2 tgk kau sentiasa happy ..
xde marah2..
happy macam sebelum ni...
xde tension2...

aku x ske tgk kau marah2...
tension2..
maki2...
bengang...
mcm2 lg la...
sbb aku x snggup nak tgk sume 2...
sedey sgt2 kalo aku yg wat kan kau rs sume ni ...


andai kate ada cara utk wat kan kau sentiasa bahagia ,
akan aku tunaikan cara 2...
andai kate tanpa aku dlm idup kau ,
leh wat kau happy dan dapat jalan kan idup kau mcm org len ,
akan aku pergi ...
walaupon sakit nye memakan diri ...
yg penting , kau bahagia dalam hidup kau ...
aku pon tumpang bahagia...


mencintai x semestinye memiliki kan ...
sekurang2 nye kite sanggup berkorban utk org yg kite syg ..
walaupon kelak kite yg merana diri ...

khas utk cik bluehyppo ..

p/s : thnx coz selama ni kau jaga aku ngn baik , n sori gak sbb nyusahkan kau layan karenah aku ...pape pon ..aku tetap syg kau smpai akhir hayat aku....   :'(
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

3 comments:

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails