Followers

Saturday, December 18, 2010

khas utk student2 IPTA n KOLEJ /POLITEKNIK ...

tahniah kepada korg2 yg dapat smbung degree n yg br dpt msuk U utk diploma ... ok...dah abeh suke2 kan sbb dpt smbung study korg ... so , bile da mula msuk U , sah2 la bulan pertama 2 akan bz je memanjang ... smpai nak jmpe pkwe tersyg pon x sempat kan ( da menyimpang da ni ) .. 

entry ni khas pada mereka2 yg rs2 nak wat pinjaman PTPTN...mungkin pd mber2 aku yg nak smbung degree , dok pk2 cam ne dan bila leh apply PTPTN kan ... ok kat sini aku siapkan timetable utk korg taw bila tarikh tutup permohonan mengikut institusi korg ..kalo rs2 korg dr IPTA , ikut la tarikh kat bawah ni...kalo rs nak cepat2 dpt duit , xreti2 nak apply skng ?? hehe ...

klik pic ni tk kegemukan melampau...


ok ...da tgk da tarikh2 penting kat ats ...so , aie senin ni da leh da g BANK SIMPANAN NASIONAL (BSN) utk beli nombor pin .. no.pin ni akan digunakan masa korg register PTPTN ni secara on9 ... isilah borg PTPTN ni scr berhemah yeee...;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails