Followers

Tuesday, December 21, 2010

klien x diundang...

sesi petang aie ni lak , berjumpe ngn klien x diundang ... mcm biasa masalah die kalo x len x bkn , psl keje ... dlu keje ngn aku , mmg bermasalah ... skng kje sorg2 , makin teruk bermasalah .. so , as a kaunselor yg x bertauliah , macam biasa lah , khidmat aku mg sntiasa diperlukan ...n disebabkan klien aku ni kebulur , n nak makan kfc , so tpt perbincangan pon di kfc la jwb nye...

ni la muke klien yg konon2 nye ade prob besauuu punyeee yg melibatkan perniagaan antarabangsa,..

hasil belanja dr klien....cam x caye je acik pinky ni blnje...kne paw...:P

muke ketensionan memikirkan masa depan ...


macam biasa la .. bile da abeh stdy , sah2 akan bermula nye alam kerjaya ... so , bile da msuk ke alam kerjaya , akan bermula la pelbagai masalah .. nak cari cmpany yg sesuai ngn kite , sesuai ngn environment baru lagi , bkn senang ... so , 2 la antara masalah nye... so , sbg kaunselor yg x bertauliah ni , bab2 menasihat kan org ni mmg pandai ...arap klien yg x diundang ni dapat terima n olah segala2 nsihat 2 ye..amik yg jernih , bunag yg berkeladak 2 sume yee.....;)


conteng2 :  ade prob ? perlukan kaunselor atau konsultan? ape lg ... jom cari kaunselor x bertauliah ni ... call now!!!! ;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails