Followers

Friday, December 31, 2010

memori 2010 ....

aie ni aie yg last dlm tahun 2010 ... rata2 yg aku perasan sume blogger , cite kan sume memori2 dorg dlm tahun ni , kirenye mcm flashback la kan ... ade suke , ade duka , ade gelak , ade ngis ... da nama nye kehidupan... mcm2 la yg jd ... x kurg gak ade yg cite kan ape yg jd dlm dunia artis dan  malaysia ni sepanjang tahun 2010 ...macam2 hal kan ..

2010 ... tahun yg tol2 byk dugaan , halangan , rempuhan , linkungan , batasan , dan sama waktu ngn nye ..(tol ke ayat nye ni ?) .. perkara yg tol2 wat kan aku teruk tahun ni , keadaan "kesihatan" yg ssh nak ok dr dlu ... harap2 pas ni biar la "benda" 2 da xde da dlm badan ni..x larat da nak tanggung...:(

student life ... nama pon student life .. kalo xde rintangan n problem time wat group asgmnt 2 , npk st la tipu kan ... bile sem akhir , sah2 la byk sgt2 final projek..yee... mmg sgt2 tertekan , kalo org kampung lak ckp , STRESS ngn final projek , ngn byk test n final exam lg... nak kjar dateline , group lak prob , mcm2 hal la , sume 2 akhirnye dpt gak aku settle kan .. n alhamdulillah .. berakhir suda sume dugaan 2 ..(utk time diploma je la)...tahun ni gak , kehidupan aku sbg pelajar UiTM segamat , berakhir gak ... n yg paling penting dpt grad on time ... 2 la impian yg dpt aku capai gak akhirnye ..

family ... mcm2 hal yg jadi .. antara adik beradik .. antara aku n abah ... sume nye aku simpan n pendam kan sume nye dlm ati ni ... wpon dr dlu smpai skng , sume nye x pnh berubah ... ssh nak tanggung sorg2 sume prob .. n ssh gak nak cari org yg leh share prob ngn kite kan...so , better snyap n pendam kan je sume nye ...

die .. banyak dugaan sepanjang tahun ni ... betul2 menguji hubungan aku ngn die...macam2 hal yg jadi... wpon msing2 ade wat slh , yg penting bila jmpe , msing2 akan bincang habis2an .. then , br hub.akan ok .. even aku pon ade wat slh besar , smpai jd gado besar , die still bg peluang ... thnx a lot ... sbb byk kali bg peluang .. n diri ni akan cuba sebaik mungkin untk berubah jd yg terbaik utk awk .. hope hub.kite akan berpanjangan ...

semoga tahun baru ni , akan jd yg lbh baik dr tahun ni ...insya allah ...

conteng2 : akan cuba jd yg terbaik dr yg sebelum ni  ...wpon cik bluehyppo slalu wat i marah2 , geram , sakat2 , pgl i ngn nama tuttt , n wat i sakit ati giler2 , tp bile xdgr sume 2 satu aie , rs sunyi n kosong je idup ni ... jg diri lek lok yee... i nak g jauh ni ... jauh sgt2...:'(
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

4 comments:

  1. alang2 dh singgah, nape tak jd follower haha.. neway selamat tahun baru

    ReplyDelete
  2. tq.. sy pun dh jadi google follower.. salam kenalan..

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails