Followers

Friday, December 31, 2010

persiapan terakhir ...

utk mereka2 yg nak dftar msuk kampus , msti skng ni ngh bz giler2 dok wat persiapan terakhir ... termasuk la aku ... pada mereka2 yg nak menjejaki ke kmpus baru masing2 , mcm2 perasaan ade kan ... cam ne la ngn tpt baru ? best ke ? pnuh ngn hutan ke ?( terutamanye segamat ) , ade shopping complex ke ? ade tpt nak lepak ke ujung2 minggu ? 

2 sume x penting .. yg penting nawaitu n hajat utama yg sebenar2 nye ... STUDY2!!! 2 la matlamat utama ... tp yg aku taw , tempat dan kampus aku yg baru ni , kawasan bandar ... dekat ngn shopping mall ... agak nye la ... xde la culture shock ... sbb sblum ni pon da penat da dok kat kwsn pedalaman .. sbb bile ujung minggu je , da x taw da nak lpk mn ... 

rs mcm xde semangat pon ade bile rs kejap je da nak kne masuk kls balik ... new environment .. new place .. new friend (maybe) , new course ...  dan tinggalkan segala2 nye kat s.alam ... termasuk la cik bluehyppo sy ...   benda yg paling x ske kalo da nak kne register ni , kemas2 barang la... aku kalo bawak barang2 ni , da kalah org pindah umah da ... x pndai nak bdget ...tp akan diusahakan utk kurgkan barang di tempat baru ni...

so , pd mereka2 yg dok wat persiapan terakhir b4 nak register ujung minggu ni , khususnye pada geng2 aku , hope korg akan happy kat kampus2 korg yg baru 2 yee.. jgn lupe kan aku ... 

always love u ....

era_zierah
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails