Followers

Wednesday, January 19, 2011

saya da tgk cite khurafat , anda bile lagi ? ;)

wahhh ... da nak dekat 3 aie ( la kot) aku dok snyap dr dunia blogging ni ... kalo ikutkan niat hati yg suci lg murni ni , setiap minit rs nak je update .. tp dsbbkan connection yg sgt super duper lembap nye kat kolej aku ni , niat 2 terpksa dikuburkan ... tp still leh update lg ... ikut nasib la...

sebelum ni aku ade update entry pasal mtk pendapat tentang cite khurafat kat sini ... ramai gak yg bg feedback ... ade yg kate seram la , x yah tgk la... mcm2 la... sume nye depends pd pendapat masing2 ... thnx pd mereka2 yg share n komen kat entry tu ... dsbbkan cite yg mcm ngh hot skng ni , n lg bertambah best bile tgk melodi mingu lps , then dorg pasang kamera dlm wayang time penonton dok tgk cite ni , ade yg terperanjat giler2 la , ade yg takut smpai sngaja peluk abang hensem kat sebelah la , mcm2 reaksi la leh tgk .. abeh je dorg tgk cite 2 , sume kate best giler , cite paling seram , mcm2 lg la...

dan habis je tgk melodi , akhir nye aku paksa gak cik bluehyppo tgk cite ni ...( wpon die la yg paling beria2 x nak tgk , takut lah 2)  =) ... n hasil nye , best la gak cite ni ... mmg sgt2 byk part2 yg seram2 ... mule2 ms start 2 byk lak gak part2 seram 2 , tp aku steady je ... sbb leh kawal lg rs terkezut 2 ... bile da nak last 2 , hah !!! hambik ko ... time 2 da mule la die nye terkezut2 yg luar biasa ...

tp ape2 pon , mmg best la layan cite ni... sape rs2 nak uji tahap keberanian die , ape lg ? g la serbu panggung2 wayang berdekatan anda !!!   ;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails