Followers

Saturday, February 12, 2011

fahami lah aku ....



kadang2 aku cube nak paham ko ..
paham keadaan ko ...
cara ko ...
kawan2 ko ...

ye ... mmg aku x setaraf dorg ..
aku taw ko msti marah giler kan bila aku ckp mcm ni ...
benda ni jugak la yg ko x ske dgr...
yg psti ko akan ckp , aku ske pikir negatif ...
tp bila aku cube join ngn dorg , bila aku slh ckp ,
atau wat kan ko malu ngn perangai aku ,
msti ko marah n malu kan ...

aku taw e2 yg ko rs...
sbb aku ni jns yg ske bergurau ...
kdg2 aku x perasan cara aku gurau 2 kasar ...
bila ko da tgur , br aku phm ..
n aku cube elak utk wat bnda yg sama...

sbb 2 bila ko ajak aku join kwn2 ko ,
mcm2 alasan aku bg ...
sbb aku x nak malukan ko bila kenalkan aku kat dorg ...

aku mtk maaf kalo ko terasa ...
atau marah giler2 kat aku ...
tp e2 la yg aku rs selama ni ...
biar la aku idup ngn cara aku ..
n aku trima cara ko ...

sekali lagi aku mtk maaf byk2...
bkn niat utk gado ...
tp aku da x larat nak tanggung bnda ni ...
:(


Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails